بعداز پيامبر اسلام بيست و پنج سال علي خانه‌نشين گرديد. در اين بيست و پنج سال عده‌اي از كساني كه جزء ياران پيامبر در غزوه‌ها و حوادث بودند كم‌كم با گرايش به دنيا به اموال فراواني دست يافتند و به جاه و جلال و مال منالي رسيدند. روحيات عوض شده بود، خوي قناعت و ساده‌‍‌زيستي زمان رسول گرامي اسلام جاي خود را به تجمّل داده بود. بالاخره علي‌(ع)آمد و فرمود اموالي را كه به ناحق گرفته شده به صاحبان آن برخواهم گرداند حتي اگر با آن كنيزان خريده يا مهر زنان خود كرده باشند!

احساس خطر در زراندوزان مترف زبانه كشيد و عدالت علي را زوال شوكت خود پنداشتند و چاره را در اين ديدند كه تنور فتنه و اتهام را داغ كنند و به علي(ع) مجالي ندهند تا چهرة زيباي عدالت را نمايان سازد. آري چندان هم در كارشان ناموفق نبودند، روزي كه علي در محراب عبادت كشته شد عده‌اي گفتند مگر علي نماز هم مي‌خوانده است؟!

آري وقتي در عرصة قدرت‌طلبي و دنياخواهي به حرمت علي رحم نشود و حريم او را نيز رعايت نكنند چه توقعي است كه براي پيروان راه او حرمتي قائل شوند و آنان را به انواع اتهامات و حتي دشنام‌ها نكوبند؟

آن خانم خان‌زاده كه دولت نهم را دولت نكبت مي‌نامد خوب مي‌داند كه با ادامة حاكميت اين دولت ديگر نخواهد توانست ماهي صدهاهزارتومان فقط خرج هندوانة اسبان قيمتي خود كند (چيزي كه كثيري از فقراء از آن محرومند) ديگر با اين دولت نمي‌شود براي مراسم افتتاحيه يك فرودگاه دو ميليارد تومان خرج نمود واتاق‌هاي مديران را با دكورهاي چندصدميليوني و تعويض نو به نو مبلمان‌ها آراست، ديگر باب رانت‌خواري‌ها و سپس معدوم كردن اسناد آن و مثل نقل و نبات سكه در جيب احباب كردن بسته خواهد شد.



جرم بزرگ اين دولت اين است كه گداپرور است به جاي پرتر كردن جيب نورچشمي‌هاي نازپرورده كه خونشان از مردم ديگر سرخ تر و ذاتاً شريف‌زاده متولد شده‌اند، همه‌اش به فكر فقرا است به جاي اين كه مدام بر حقوق‌هاي ميليوني مديران افزوده و اعتنايي به حقوق‌هاي صدهزارتومان و صدو پنجاه هزار تومان نكند سير صعودي آنها را متوقف و به بالا بردن حقوق محرومان مستضعف (و به قول اينها گدا) پرداخته است!

به جاي اين كه دست بذل و بخشش داشته و هميشه سكّه و دلار از لاي انگشتان سخاوتمند او در كف متملقان بريزد، هم خود مثل فقرا ساده پوش است هم دنبال سير كردن گداهاست و متنفر از اشراف‌زاده‌هاي ذاتاً نجيب است!



آخر تقصير ندارد احمدي‌نژاد! فرزند آهنگري از قبيلة كاوة محروم است كه نازپروردة تنعم نيست. آري او فاقد آن احساس است كه بتواند اشراف‌زادگان نجيب كه حق سروري خود از ملت را مي‌خواهند درك كند. او احساس و لطافت ندارد و شعارهاي زمخت و ناخوشايند سرمي‌دهد: عدالت... عدالت... لاجرم بايد با تمام قدرت او را درهم كوبيد و له كرد آري او گداپرور است!!

پس درود بر این دولت گداپرور
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا